29 april 2009

Halloj

Valborg i morgon. Vi brukar inte fira det så där väldans mycket. Lite middag med familjen blir det.
Jag ska jobba lite i helgen men en del trevligheter blir det också med brännboll och grillknytis.
Tiden bara rinner iväg , känns som om jag har så mycket omkring mig just nu....
Jo glömde ju skriva hur det gick med min shopping i fredags. Det var som många av er skrivit väldigt urplockat på Kappahl med den nya kollektionen. Det blev bara ett par örhängen till mig. 2 kjolar i linne blev det däremot från H&M..
Jag tar nog en bloggpaus i helgen för att hinna med lite saker som hänger över mig. Ska även försöka vara ute lite i det fina vädret...
Ha nu en skön helg med Valborgsfirande och 1:a Maj.

10 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken tur du har som fick något.Det var fint.Ha en bra valborg och helg kramiz ~~~~RITA~~~~.

Hemmet Är Min Borg sa...

önskar en fin valborg
kramis

Vit som snö sa...

Ha en härlig Valborg och njut av din lilla paus, såna behövs ibland!
Fina fynd ändå, jag gick helt tomhänt från KappAhl:-(
Kram Cilla

Helena sa...

Jag gick också helt tomhänt från kappahl! Vad mysigt det låter med grillknytis och brännboll! Ha en mysig helg och njut av solen! Kram Helena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Sista besöket på Kappahl var det bara x-small kvar...och det går ju liksom inte! Fina örhängen du fick, dom kan du ha ikväll.
Ha en skön Valborg
Kram till dig
AnnaMaria

Vita små hjärtan sa...

Synd, men tur du hittade lite annat då. Kram

LenaS sa...

Tråkigt att allt var slut men örhängena var underbara!
Ha en trevlig helg!
/LenaS

My Lovely Home sa...

Hej ser att ni väntar valp, vi fick hem våran goding i tisdags. Det är som att få hem en liten baby.Ha en riktigt trevlig valborg kram Johanna

Unknown sa...

Ville bara komma in o önska dig en trevlig helg! O ha en skön liten paus, det behöver man lite då o då. Kram Lenita

Lisa Marklund sa...

Önskar dig en skön söndag...synd att nästan allt av Vintage Stories är slutsålt, fina kläder var det ju.
Kika gärna in och ta en titt på min nyfödda webbshop :-) känns nästan som jag gått en liten bebis, jag pysslar och donar mest hela tiden med den :-)
Kramar Lisa