13 februari 2010

Drömhem

Hade velat åkt förbi Drömhem gammalt och nytt i dag, men jag hann inte. Vi är ute efter ett skrivbord till en av tonåringarna här hemma... I stället blev det att fixa lite annat. Vi har 14-årskalas här på Måndag så lite bakning och annat fick stå på schemat. Alla bilder kommer från Drömhem....
Det finns så fina saker och orkar man inte springa på loppisar och dessutom måla sina fynd så är detta det perfekta stället.....
Färdigt att bara ställa på plats......
Nu blir det mys med god mat och melodifestivalen!!!
KRAM KRAM

14 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Oj så fina saker!..skulle vara skönt att bara kunna ställa in möbölerna som sagt :)
Vart i Sverige ligger denna butik?..såg att det var riktigt bra priser också!!

ha en mysig lördagskväll!!

Lisa.L sa...

Oooo vars finns denna ljuvliga butik ? var ju faktiskt bra priser :D kram Lisa

Vardagslycka sa...

Men åh, vilken ljuvlig butik! Ligger den här i närheten? Dit skulle jag gärna vilja åka!
Hoppas allt är bra med dig och Selma. Här är det full fart, jag har lite småproblem med Elvis päls..., men annars är det bra. Jag sliter med tovor mest hela tiden, han härjar runt i snön hela dagarna och det sätter sina spår.
Och nu sitter han bredvid mig och väntar, vi ska gå en liten sväng.
Ha en fortsatt fin helg!
Kram, Carina

Ingis sa...

Oh vad mycket fint du har fyndat och visar upp. Det var ett tag sedan jag tittade in till dig...
Har faktiskt aldrig varit i den butiken så det är på tiden...Eskilstunabilderna var jättefina.
Hoppas ni får en lyckad födelsedag och en hjärteskön söndag<3.
Kram Ingis

Sköna o Gröna Ting sa...

Sänder dig tusentals Hjärtekramar dagen till ära!!!
Ta väl hand om dig...
Marianne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dit skulle jag åka direkt om jag bodde närmare, ser ut och vara mycket fint.
Ha en bra Valentindag
Hjärtekram
AnnaMaria

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hej!
Ännu har jag inte haft tid att besöka denna underbara butik. Tack för att du inspirerar mig, nu måste jag ta mig i kragen. Så många godbitar som finns där.
En alla hjärtanskram till dig,
Regina

Marita sa...

Å vilka fina bilder! Jag har fortfarande inte gått in i hennes lilla butik...suck! Men nu får det nog allt bli ett besök!
kram, Marita

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Å det var mycke fint de hade där....
Önskar dig en mysig alla hjärtans kväll!
Kram Agnetha

Anna-Lena sa...

Åh, vilken lite guldgruva. Förstår att du längtar dit! Hoppas att du får en fortsatt fin alla hjärtans- dagafton!

Kramar Anna-Lena♥

Snövita drömmar sa...

Ja Drömhem var ju ett passande namn! Så underbara saker!

Kram på dig!

Anki sa...

Tack söta!
Vilken härlig butik, färdigmålat och inte allt för dyrt! Har en väninna i Eskilstuna, så det lär nog bli ett besök där nästa gång! Tack för tipset!

Ha en mysig kväll!
Kram kram!

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

hejsan,
Oohh va mysigt ställe med så fina saker precis slippa måla bara ställa på plats... hoppas kalaset var bra... massa kramar sussie

Unknown sa...

Ååå, så fina saker! Kan vara skönt att bara köpa klart o ställa in. Inte farligt pris heller. Ha det så gott. Kram Lenita