13 juni 2010

Tidsbrist

Har inte bloggat på länge! Jag har inte hunnit. Den här veckan har varit en kamp mot klockan. Jag har gjort roliga saker så det är inte det, men dygnet har haft för få timmar. Därför bjuder jag er på gamla bilder som ni sett förut...... Min köks-skänk igen.....men jag gillar den, hihi! Helgen har tillbringats hos goda vänner 30 mil bort. Det har varit såå trevligt tillsammans med härliga människor! Linn är glad för hon fick sin goa vän med sig hem och som ska stanna här en vecka. Mycket fnitter och sena kvällar blir det nog!

Lite mini-maschmallows är aldrig fel. Funderar på att göra Leilas rocky-road snart. Jag har aldrig gjort det, bara smakat denna ljuvliga godsak!

Sist en bild på gungstolen som jag nog borde tillbringa mer tid i nu när saker och ting lugnat sig lite...

Nedräkningen till semestern har nu startat!!!!!!

Må så gott

På återseende

KRAM A-K

5 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Ja visst är den fin din skänk och alla de fina sakerna som du har pyntat med!
Rocky road är vår julfavorit!..När man väl börjat göra den själv kan man byta ut och förändra ingredienserna efter eget tycke och smak!!

Kanske göra en omgång till midsommar!

ha det gott nu när det lugnat ner sig!!

Kram Sanne!

Home No.1 sa...

hej=) ha en skön semester och var sak har sin tid! Kram Annica.

Hannis sa...

Tycker skänken är jättefin så det gör inte mig ett dugg att kika på den!

Här har du en till som räknar ner till semester!
Känns som att det går långsamt nu=))

Kram Hannis

Ett Vitare Hem sa...

Åh du har så fint runt din skänk!
Ha en fin dag!
Kram/LenaS

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så skönt och snart ha semester, jag jobbar till mitten av juli. Den skänken kan du visa fler ggr, jättefin! Bra tips och ha mini-maschmallows, gott till snabbfika. Gungstolen ser skön ut också.
Ha en toppenbra vecka
Kram till dig
AnnaMaria