26 oktober 2011

Skyltar

Just nu är jag lite inne på skyltar. Det blev två stycken på min och tjejernas lilla turné förra lördagen. Den här köpte jag hos Ingela och Petra i deras härliga butik: LEV VACKERT Den fick en självklar plats hemma hos oss....
Lite godis i fina strutar var jag ju också tvungen att ta med hem...
Den här skylten hittade jag på SMULTRONGÅRDEN:
Den sitter nu ovanför dörröppningen i vardagsrummet, så alla i familjen kan ta till sig den.
Gillar påsarna som vi fick när vi handlade i Lev vackert-butiken!!!!!! Kolla.....
I morgon börjar jag jobba igen. Har varit hemma nästan 3 veckor nu. Är inte riktigt bra i foten ännu, men mycket bättre. (Jag har opererat bort delar av en nerv i framfoten.) Har varit ute med voffen både i går och idag., som jag har längtat efter det. Jag haltar lite fortfarande och kan inte trampa ner hela foten så det känns i ryggen nu. Blir ändå skönt att komma i gång lite igen..... KRAM A-K

8 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka fina skyltar du har köpt! Jag gillar den där med Café, har sett några liknande som jag är lite sugen på. Visst var det väl helt underbart i Lev Vackert butiken?!

Ta det lugnt med foten, när det inte känns riktigt bra ännu får du vara försiktig så att du inte överanstränger dig.

Ha en fin torsdag!
Kram,
Regina

Anonym sa...

fin blogg du har och fina saker du har köpt ha en bra dag vecka kram

freddesvitahem sa...

Lite godis hör till handladet , rätt vanligt.
Men dessa skyltar är fina och tänkvärda.
Shoppingpåsarna var ju extra fina, inget man slänger i papperssorteringen.
Spar du de..
Kramis, Fredde

Lisa.L sa...

Vilka fina skyltar :D försöker hitta nån som skulle passa att ha i våran hall då man kommer in till köket :D kram

Jenny-Anne sa...

Som jag har kollat din blogg! Har väntat på att få se hur fint det blev m skyltarna. Det blev super fint! Hörs o ses! Kram Jenny

Butik Östergården sa...

Visst har de fått en mysig butik Ingela och Petra! Köpte en tavla som Ingela hade gjort när jag var i lev vackert butiken, älskar den!

Det låter inget vidare med foten. Jag trampade in en nål i hälen för många år sedan, den gick av och den ena delen började vandra upp i min häl. Det blev operation, sedan hoppade jag på ett ben i fem månader, när jag äntligen kunde stödja på foten så gick det ändå inte att trampa ner hälen, så jag fick gå på tå. Ja detta minns jag fast det var så många år sedan. Hoppas ditt läker lite snabbare!
Jätte fin blogg du har!

Kram Helen

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är så fina kassar, jag har mina hängande i hallen. Och fin skylt har du köpt, eller skyltar du hade ju två jättefina.
Ha det gott och var rädd om foten
Kramar
AnnaMaria

Anna sa...

Den där "If you can dream it -you can do it" är ju bara helt fantastiskt bra!! En så´n vill jag ha!
Kram Anna