07 juni 2009

Ny vecka

Studenten gick jättebra. Det var lyckat. Vädret var ju si sådär men kul ändå.
Nu väntar sommarjobb för Emelie, sen får vi se... Visst är det härligt att se alla studenter som är såå glada!!
Har legat lite lågt på inredningsfronten just nu. Det har varit så mycket annat.... Men jag kan visa mitt senaste traderafynd, denna söta ljuspåse:
I morgon kväll är det avslutning för Linn sen väntar ett härligt sommarlov. Känns skönt att kunna vara hemma extra mycket denna sommar....
I dag har vi varit med handikappidrotten och haft tre-kamp och brännboll. ( Linn sitter delvis i rullstol och är aktiv inom rullstolsidrott.)
Just då tittade faktiskt solen fram...
Selma fick vara med bland allt folk ute på gräset. Gissa om hon var helt slut sen..... Hihi.
Ha en bra start på nya veckan så får vi önska oss lite sol och värme!

18 kommentarer:

Vita drömmar och choklad sa...

Skönt att solen tittade fram. Här har den oxå vågat sig fram ett par gånger idag men kallt. Jättesöt ljuspåse du hittat.
Ha en bra vecka.
Kram Camilla

Home No.1 sa...

Hej igen ...hihi... vilket sammanträffande=)
Kram!

Anki sa...

Hejsan!
Hittade precis din blogg & har kollat lite! Gud så fint du har det *ler*
Kommer absolut tillbaka!

Ha en fin nu vecka!
Kram Anki

Leamarlené sa...

Åh vad kul med brännboll...det var många år sedan. Hoppas erat lag vann.
Jätte fin påse du vann. Det var länge sedan jag var inne på tradera.

Kram, Marlene

Helena sa...

Vilken söt liten ljuspåse!!! Det är så härligt med studenten och alla glada människor! ha en härlig vecka! Kram helena

Lissboden sa...

Hej Anna-Karina!
Emelie och de andra i klassen skötte sig så himla bra. De var så snygga och fina så man blev nästan tårögd.
Jag kommer att sakna dem jättemycket.
Fin tygpåse du fyndat.
Ha en bra vecka och hälsa Emelie från mig!
Kram/Maria

hemma hos lilla mej sa...

Vilken underbar söt ljuspåse.Det är något visst med studenten och alla glada människor.Ha en skön måndag kramiz ~~~~RITA~~~~~.

Ett Vitare Hem sa...

Ja jag är så glad att se solen kika fram här idag, kanske få lite ny energi igen. Luspåsen var jättefin!
Ha en härlig dag!
Kramis/LenaS

Lotta sa...

hej,så kul med lite idrott ihop med barnen.Sån söt påse du har köpt!! Ja nu hoppas vi vål på sol och lite värme lagom till sommarlovet.Ha en fin dag.kramisar lotta

Vit som snö sa...

Här tittar solen äntligen fram från en knallblå himmel, känns som en ovanlig syn denna försommar!
Vilken söt påse du köpt! Längesen jag var inne på Tradera nu, måste nog kika in där!
Kram Cilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gillar också Tradera, där kan man kolla efter precis allt! Utom flugskåp, för det finns inga! Din lilla påse är jättesöt, och det blir ju så billig frakt på sånt. Och nu väntar jag på ett litet foto av Selma..
Kram till dig vännen
AnnaMaria

Anna-Lena sa...

Vilken fin ljuspåse du har fyndat! Vad duktig Linn är som sysslar med handikappidrott. Det skulle inte vara helt fel om solen kunde titta fram lite grann igen! Längtar efter underbara sommardagar!

Kram Anna-Lena♥

Inspiration i vitt sa...

Så söt din lilla påse var och jag gillade ditt hjärta mycket.
Kramar till dig/ingela.

Huset vid ån sa...

Vilken fin ljuspåse du köpt! Jättemysig! Förstår att du haft fullt upp med både barn o vovve! Hälsa selma! Kram Therese

Hemmet Är Min Borg sa...

så söt vinst på tradera,
kram Jeanette

Anki sa...

Tack för titten hos mig *ler*
Lägger dig i min blogglista om det är ok?...så jag inte missar nåt *fniss*

Kram till dig! Anki

Lallis - liv och leverne sa...

Vilken mysig blogg du har:)
Kram Lallis

Vita små hjärtan sa...

Fint! Jag älskar hjärtan!
Kram Agnetha