18 december 2010

Pyssel

Har funderat ett tag på var jag ska ha min pysselhörna. Vi har ett sovrum över där jag skulle vilja ha den men det sovrummet behöver renoveras först. Förra veckan fick jag inspiration och fixade en tillfällig hörna i gillestugan snabbt som attans. Hittade ett fult bord i förrådet som jag slängde på ett lakarn och sen dit med sakerna. Skönt att ha ett ställe där jag kan pyssla och slå in paket och sånt. Här är lite saker som jag pysslade ihop igår.
Det är skönt att sitta och knåpa , rensa tankarna lite....
Ja nu är det inte många dagar kvar!!!
Jag är snart klar med "to do listan" inför julen och det känns skönt att börja kunna njuta och ta det lugnt de sista dagarna....
KRAM

8 kommentarer:

Maries Pyssel och Jul sa...

Skönt med en egen liten vrå att pyssla i.

Ett Vitare Hem sa...

Visst behöver man en egen liten vrå om det så bara är ett bord och lite förvaring, det är guld, har haft en pysselhörna i ganska många år där även barnen sitter och grejjar ;o)
Hihi vi får ta en snabb Dansk-kurs på bussen *fniss* så vi inte blir helt lurade när vi är där ;o)
Ha en fin eftermiddag!
Kramis/Lena

Rose Garden Malevik sa...

En Pysselhörna e ju aldrig fel :)

Kanske lite Partysugen??
missa inte
S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

Välkommen att vara med
Håkan

Anonym sa...

kolla gärna in hos mig..ny att blogga men en trevlig tävling..

Vita Falkens Lantliv sa...

Perfekt liten hörna ju:)
Ha en riktigt skön kväll!
Kram Susanne

Änglarnas hus sa...

Visst är det skönt att ha ett ställe avsatt för pyssel!! Jag har ett bord i övre hallen..rörigt som bara den..men jag hatr kommot på att jag blir mest kreativ då!!

Härligt pynt du knåpade ihop!!

ha en ljuvlig lördagskväll!! Kramis Sanne!

Vit som snö sa...

Vilka fina saker du pysslat ihop:)
Perfekt att ha en egenhörna att greja på, där sakerna kan ligga framme vid avbrott utan att vara ivägen. Det är på g här också men kräver lite ombyggnation först:)
Ha det gott!
Kram Cilla

Vit dröm sa...

Så skönt med en egen liten pysselhörna. Och vilka fina saker du pysslat ihop :)
kram Anna