14 januari 2011

Heeeeej!

Fick så fina ljus av vännen Jana som hon dekorerat med så fin text..... VÄNSKAPS SOPPA......... 3 koppar tålmodighet, 1 hjärta fyllt av kärlek, 1 handfull generositet, 3 koppar lojalitet, 2 koppar förståelse, En stor dos skratt, En liten tår. Krydda med uppmärksamhet, kramar & en och annan komplimang....... Blandas ihop, strös generöst över en livstid & serveras till alla du möter........... Underbar text tycker jag.......
Gillar det här ljuset också!
För övrigt så har jag varit osynlig här på bloggen ett tag.
Jag inväntar inspiration så här efter helgerna, den vill liksom inte infinna sig.
Jag har haft en hel del annat att lägga kraft på.......
Jag har ändå kikat in lite hos er andra, dock utan att lämna nåt spår efter mig.
Åh vad jag längtar efter inredningsresan i Mars! Det ska bli så kul!!!!
Det gäller att ha lite mål att se fram emot.
Har bland annat bokat en helg för maken och mig att åka iväg , en tjejfest, en liten tripp till Smultrongården med en vän och Mallorca med familjen i Juni <3>
Det är viktigt att ha grejjer att längta till, stort som smått!
Sköt om dig
Önskar dig en bra helg!
KRAM från A-K

8 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vilket underbart ljus..
+ allt du har att se fram till.

Ha en otroligt skön helg..

Kram
Irene

hemma hos lilla mej sa...

Vilka underbara ljus.Bara så fina !Vad skoj med massa härliga saker att vänta och längta till.Önskar dej en mysig kväll.Varm kram Rita ♥

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det verkar som du har fullt schema ända fram till sommaren;-) Det är så härligt att ha saker att se fram emot. Jag har tyvärr fått boka av inredningsresan, det känns verkligen supertråkigt, men så är livet ibland.

Nu önskar jag dig en skön helg!
Kram,
Regina

Vit som snö sa...

Fina ljus! Och den texten tyckte jag om:)
Så är det...motivation o inspiration går upp o ner...
Men härligt att du har så mysiga saker som väntar:)
Kram Cilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina ljus, det var väldigt fint med texterna. Och ska du med på den resan, det kommer bli något utöver det vanliga. Du hade mycket kul inplanerat.
Ha en mysig fin helg
Kramar
AnnaMaria

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej
Mysig blogg du har
Hittade hit genom Ett vitare hem.
Tänkte att jag skulle se om jag hittade fler som ska med på resan & du är en av oss ser jag.
Inte alltid lätt & få ispirationen & komma fram. Tror vi behöver lite Vår...Men i dag såg jag att de var ljus ute till efter halv 5 De är på rätt väg. Passar på & önskar dig en mysig helg
Kramisar
Sus

Unknown sa...

Vilka fina ljus med så fin text!! Det är bra o kul att ha lite saker att se fram emot. Ha det gott. Kram Lenita

Hemmet Är Min Borg sa...

så fina ljus och texten är söta,dem får man bara ha som prydnad:))
ha en bra dag
Kram Jeanette