22 januari 2009

Äntligen helg

I kväll har jag varit med Linn på hennes ridlektion. Hon har börjat på ett nytt ställe där de rider på islandshästar ute på landet. Blir nog jättemysigt att sitta där och titta i vår. I kväll var det mest kallt och mörkt,men jag hade med mig lite fika som lyste upp tillvaron. Det gick så bra för Linn också så det var kul... Jobbade min sista dag för den här veckan idag så nu är det helg!!Skönt. Det blir 14-årsfirande här hemma på lörd. På sönd är det dax för spackling och förberedelse för ommålning av köket. Äntligen!

Väggord i hallen

Ha en skön helg. Kram A-K

8 kommentarer:

vitating sa...

Min kommentar försvann tror jag, gör ett nytt försök!

Väggordet var verkligen ljuvligt! Det är mitt motto; Fånga dagen! Underbara ting du fyndat på tradera dessutom! Där har jag handlat massor!
Kram Maria

Önskar dig en trevlig helg!

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Fint vägg ord,har du skrivit?
Å så du ska ha kalas,själv så ska vi har 18års fest för dottern nästa helg..puh
Tidningen är helt KANON.
Kram Irene

Anonym sa...

Hej , jag tänkte just hur länge ska det ta innan vi får se din ljuva vägg ord på bloggen den är så passande i eran fina hall. Vad kul att det gick bra för Linn! Och vilka fynd du gör på tradera man kanske skulle börja jag också... Lycka till med spacklingen på söndag,kommer och tittar när det är klart :)Nu ska jag krypa ner i badet med ett glas vin, då är det helg! Ha en skön helg Kram Maria

Vita små hjärtan sa...

Fint, jag gillar också väggord... Kram

Anonym sa...

Hej AK, fin blogg du har! Småimpad, faktiskt. Själv har jag bloggat i drygt ett halvår lite i skymundan och vet att det kan vara ett gift emellanåt :-)

Säger som Linda Rosing; "Jag har funnit mig själv via mitt bloggande. Det är som terapi..."

Besök gärna sidan om du är nyfiken. Jag lovar, den är skandalfri och fri från avslöjande bilder på mig och Peter....

Inspiration i vitt sa...

Vad kul att måla om köket, det är ju så roligt med förändring.

Du undrade över hur jag gjort min silverbricka och jag har använt mig av vintage motiv och klippt och använt decoupage lack som jag målat över med flera ggr för att få en hållbar yta.

Kram på dig/Ingela.

HAGENS VITA VARDAG sa...

Härligt med väggord, det får en att tänka efter! = )
Ha de gott Kram Anna

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Vad kul att fixa köket! väntar på före och efter bilder! :)

Du ville ha vitt lantligt va?

Gå in på Julias vita drömmar, hennes kök är underbart. Hala husat rättare sagt är såå fint!

Iblan önskar jag att jag hade ett gammalt hus med gammal charm.
Älskar mitt hus men det finn ju så många fina stilar. Tänk om man kunde "stilaom"ett par gånger om året! Hahaha

Hälsa Sofia från tant Sanna

Kram