13 januari 2009

Traderatokig

Här är mitt senaste tillskott från tradera. Jag har vunnit en hel del på auktioner där. Kuddfodral, dukar, ljustake, lakan med monogam, silverfat m.m. Det är så kul när man kan hitta fina saker som dessutom inte kostar så mycket. Jag söker på shabby chic sen letar jag upp fina saker..Den här kudden fick ligga på bänken i hallen. Fler hallbilder
Så här ser det ut när barnen är i skolan och mannen på jobbet, annars är här hur mycket jackor och skor som helst.... På byrån
Nej nu ska jag gå och kolla hur det är med lilla sjuklingen.
Kram A-K

1 kommentar:

Lisa Marklund sa...

Hej! så fint du har det hemma - är ju också en älskare av vitt, slitet och nött. Det är så rent och vackert och enkelt. Hittade hit via Inrega, vi är ganska nya du och jag :-).
Lycka till med övertalningen till att måla alla möbler vita :-) och lycka till i bloggvärlden
//Kram Lisa