23 december 2009

GOD JUL

Ville bara kika in här mellan julbestyren! Det är ganska lugnt här trots att vi blir 15 pers här i morgon....Bara skinkan kvar.... Den ska vi provsmaka i kväll och så lite Jansson, sen blir det väl lite knäck och glögg också. Mums!
Det bästa är nog dagarna innan jul med alla förväntningar inför ledighet och mys med nära och kära!
Under detta örngott gömmer sig en fin hög blank röd kruka. Peter fick den på jobbet. Tyckte inte riktigt att den passade in... Jag frågade honom om det gjorde nåt med örngottet, vad skulle han säga?Hihi. Tur att han låter mig hålla på med mina ideér min fina make..... Jag gillar strutar, här en i zink och en som jag tog tårtpapper och virade ihop till en strut. Lätt som en plätt, som jag helst vill att det ska vara när jag pysslar...
Klapparna väntar under granen....
Önskar dig en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR
Passa på och myyyyyyyss!
Kramar från A-K

21 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

GOD JUL till dig och din familj:)
Njut ordentligt nu!!!
Julkram Susanne

Home No.1 sa...

GOD JUL !!!!!
Kramar Annica.

Vit som snö sa...

En riktigt God Jul önskar jag dej o din familj!!!
Kram Cilla

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Ser jätte fint ut!
Ha en underbar jul tillsammans med mina killar!
Tråkigt när dom inte är med mig... Så är det!
Jag hälsar att skinkan är klar!;)
Hälsningar Sanna

Ingis sa...

Ser mysigt ut...
God Jul!

Julkramar Ingis.

Sussi sa...

God Jul önskar jag er!
Tingeling Sussi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL, må så gott och ät mycket god mat. Och klappa Selma.
Stor julkram till dig vännen
AnnaMaria

Mallan sa...

God Jul!! Ha det så gott!
Julkramar från Mallan

Helena sa...

Hej! Jag önskar dig en fortsatt härlig jul med mycket glädje, gemenskap, lugn och god mat med när och kära! Julkramar Helena

Lissboden sa...

Hej Anna-Karin!
Vad fina saker du visar.
Jag hoppas att ni haft en fin julhelg och jag önskar er god fortsättning på julledigheten.
Kram/Maria

Sköna o Gröna Ting sa...

Kunde du fortsätta behålla lugnet när det stormade in 15 personer på julafton??....:)
Skönt när man har förberett allt så bra innan gästerna kommer, det är ju riktigt skönt om man kan ta julafton med ro.

Hoppas din jul blev bra och att din fortsättning blir minst lika bra!
Kramar till dig...
Marianne

minvitamin sa...

Visst är det bra att kunna fixa till sakerna med hjälp av örngott,handdukar eller trasor!
Själv klädde jag in den röd/gröna julgransfoten i ett vitt örngott och placerade den med granen i (naturligtvis)på ett par vita kökshanddukar.Det blev hur bra som helst,tyckte jag.Vad den övriga familjen tyckte ordar jag inte om här:)
Ha det så gott.Kramkram/S

Vita små hjärtan sa...

Kikar in och önskar dig och de dina ett riktigt gott nytt år!
Kram Agnetha

Penseldraget sa...

ett gott nytt år önskar jag dig
kramar pia

Tess på Tilda och Mamma sa...

Tack för dina fina ord hos mig.Ville kika in och önska dig ett Gott Nytt ÅR.
Kram Theres

Huset vid ån sa...

Hej Anna-Karin! Hoppas att du haft en bra jul...Nu går vi mot årets slut och jag önskar dig o din familj o lilla vovven ett riktigt Gott Nytt År! NyårsKramar till dig från mig./ Therese

Huset vid ån sa...

Hej Anna-Karin! Hoppas att du haft en bra jul...Nu går vi mot årets slut och jag önskar dig o din familj o lilla vovven ett riktigt Gott Nytt År! NyårsKramar till dig från mig./ Therese

LillaFlisan sa...

Hoppas att julen blev fin för dig!



Ett riktigt gott nytt år till dig och en fantastisk nyårskväll önskar jag dig och de dina!

Kram

Flisan

Änglarnas hus sa...

Gott Nytt År!!

Vi "ses" 2010!!

Kramis Sanne!

Lissboden sa...

Hej!
Tittar in för att önska dig och din familj ett Gott Nytt År!
Kram/Maria

Roses & Angels sa...

Hej! O god fortsättning om jag inte varit inne och önskar det redan! har fått så många kommentarer av er alla under min paus här så nu försöker jag hälsa på er alla och tacka. Hoppas allt varit bra under helgerna! Kram