30 mars 2011

Inredningsresan del 1

Tänkte visa lite från inredningsresan i Danmark. Vi har haft det jättebra och kul! Vi var 54 tjejer som alla gillar inredning, auktioner, lotter och vin!!!! Haha.
Just ja, för att inte glömma busschaffören. Han undrade nog vad vi var för ett gäng som kom ut med allt möjligt konstigt från butikerna. Gamla fönster, provdockor slitna lådor m.m.
Tack Jenny för det trevliga sällskapet och tack Ingela och Petra som ordnade allt så bra!!!!
Jag har tagit mycket bilder så jag visar lite i taget.
Första stoppet var i Ängelholm hos Nina Hartmann.
En underbar butik och brasseri där allt gick att köpa.
Här åt vi lunch.
Solen sken hela helgen men lite kallt ändå.
Nästa gång visar jag bilder från Mor Agustas garage hos fina Gua. http://hviturlakkris.blogspot.com/
Kram A-K

1 kommentar:

Änglarnas hus sa...

ÅÅ så trevligt ni verkar ha haft det!1 hihi..ja den chauffören blev nog chockad så det räcker för ett tag..ser det hela framför mig!
Härligt att jag får njuta av dina bilder då jag önskar såå att jag var med!!

Ha det gott!! Kramis Sanne