18 maj 2011

Hej svejs

Jag har varit lite frånvarande här på sista tiden. Har haft fullt upp och inte haft så mycket att visa faktiskt. Jag har piffat lite på altanen men det visar jag inte i dag. Fick en fotölj från jobbet som ändå skulle slängas. Den var blå och sliten så jag köpte ett nytt överdrag. Det behövdes en sittplats till så det blev bra. Nu blev det ännu vitare, kanske för vitt??
Annars har det inte hänt så mycket på inredningsfronten. Jag har varit på en stor loppis och där hittade jag lite fynd. 2 st ljuslyktor för en tjuga (perfekt till altanen), en griffeltavla och en stoor vit bricka. Perfekt nu när man bär ut så mycket fika och annat.
Nu ska jag kika runt hos er andra och hämta lite inspiration.
Kram A-K

13 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej:)

Nä inte händer det så mycket på inredningsfronten nu när det är vår, man är ju mest ute och fixar;)

Jag tycker inte alls det blir för mycket vitt! Det är super fint, precis i min smak!

Kram Susanne

Marita sa...

Nog får man lite bloggtorka lite då och då.... Jag tycker inte att det är för mycket vitt, kan det bli det?? Tycker det är helt underbart fint!
kram, Marita

freddesvitahem sa...

Hej söta du.
Vad roligt du följer. Jag följer din med från o med idag.
Ej sett din tidigare.
Fint Vitt rum du har här.
Ska kika in mer, fast ögonen faller ihop nu för sömn.
Kraaam

freddesvitahem sa...

Sorry. Har hängt med di blogg, men ej som följare.
Kram åter.

Mjuka sa...

Nu är det ju så roligt att piffa ute,så här inne får vänta.
vi har också ett gäng av de ikeafötäljerna.Jag köpte vita överdrag också. Vi fick ärva dem från makens arbetsplats:-)
Må så gott
Kram Malin

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag tycker inte det blev för vitt, det är väldigt fint!! Jag var också på loppisen och fyndade lite, men har inte fått riktigt ordning där jag vill ha sakerna så det blir bilder lite senare. Det är mycket nu den här tiden och sen vill man vara ute så mycket som möjligt, hoppas på lite värme till helgen.

Ha en fin torsdag!
Kram,
Regina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tycker du har fint, jag gillar ju vitt. Fast sonen här efterlyste solglasögon för han blev bländad här hemma, det jag har färg på är kuddar eller quiltar.
Ha en skön torsdag och helg
Kramar
AnnaMaria

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilket underbart vardagsrum ni har!
Ha en finfin dag!
Kram/Lena

annika sa...

Jag gillar att det är så vitt...jättefint har du.
Bra att kunna klä om så det blir fräscht.

Ha en skön helg.

Vi ska vara barnvakt hela helgen

Kram
annika

Fröken C sa...

Jättehärligt rum!!! Inte kan det bli för vitt:))))
Alltid kul med loppisfynd:)

Ha det fint i helgen!
Kram C

Home No.1 sa...

Hej! Ser hur mysigt ut som helst i ditt vardagsrum, så fräscht med vitt i Looove it! Kram Annica.

Helenas blogg sa...

så fint du har det=)

Hemmet Är Min Borg sa...

wow så fint ,det blir aldrig för vitt;) jättefint har du
Kramiz