23 maj 2011

Loppis

Kikar in här en liten snabbis....... I dag har jag fixat och donat i förrådet där jag ska ha loppis på Lörd mellan 10-14. Jag har loppis här hemma i stället för att åka iväg med alla saker. Funkar bra då förrådet har egen ingång på kortsidan av huset. Hoppas att det blir bra väder så jag kan ha lite saker ute också..... Allt ska bort nu. Det som inte säljs får åka till tippen, så det blir bra priser. Lite härlig blomdoft fick inta köksbordet efter promisen med Selma, men nu stängde jag in buketten på toan för jag började nysa och blev helt täppt i näsan, tyvärr. Det brukar jag i och för sig bli på kvällarna. (Jag håller på att rehabilitera mig från nässpray.) Ha det gott. KRAM A-K

10 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Åhh vad jag skulle vilja komma på din loppis!!!!!!!!!! Men varför bor alla långt ifrån mig:(((

Hoppas du blir av med mycket!

Kram Susanne

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag kikar gärna in på din loppis=) Du kanske kan mejla mig var jag hittar dig någonstans vitthusmedsvartaknutar@hotmail.com

Önskar dig en fin tisdag!
Kram,
Regina

freddesvitahem sa...

Vad roligt att du ska ordna loppis i ditt förråd.
Hade inte ens tanke att man kunde göra det då jag bodde i lgh förut.
Nu bor vi i hus med garage och ska oxå ordna loppis på lördag.
Hoppas det går bra för dig och mig. Det är ju löning då.
Kram

freddesvitahem sa...

Läsfel.. Trodde du bodde i lgh.

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad kul med loppis hoppas du får sälja en massa!
Ha en riktigt härlig tisdag!
Kram/Lena

Lisa.L sa...

Visst e d skönt att kunna ha loppis hemma :D det har jag med, fast hela sommaren, tills det e tomt ;P
Slipper man konka med sig bord och betala för platsen osv ! kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bra att du skrev det, då ska jag inte plocka in liljekonvaljer iår. Har börjat bli allergisk jag också.
Toppen med loppis hemma, hoppas du säljer allt.
Kramar
AnnaMaria

Betong ute och inne sa...

Hej vad kul att hitta till din blogg, så mycket fina bilder...älskar vitt, precis som du :o)
Kram Malin

annika sa...

Hoppas att du fick mycket sålt på loppiset. Skönt att rensa ut. Det skulle vi absolut behöva göra här. Kanhända att det sker någon gång:).

Kram
annika

Hannis sa...

Kul med loppis!!
Hoppas att det gick bra.

Har inte sett en enda liljekonvalj än så länge.
Det och syren är en sommarfavorit=))

Kram Hannis